Monday, May 05, 2003

Jaarmarkt
Een drama die Oegstgeester jaarmarkt. Kakwijven die hun kinderen oude rotzooi laten verkopen en ze toebijten dat ze moeten afdingen bij de andere kinderen. Maar goed, toch even op koopjesjacht toen het was opgehouden met regenen. Soms hebben ze leuke schoenen in de opruiming. En ja hoor. Vond ik tussen de hopen lelijke pumps en collegeschoenen op een marktkraam een paar schoentjes die ik al had maar dan in een andere kleur. En dat zijn echt superschoenen, echt van die schoenen waarvan je denkt daar had ik er meer van moeten kopen. Jeweetwel. Wat een mazzeltje. Voor slechts € 19,00!!! Heel blij ben ik. De plaatselijke de Kler verkocht nog boeken voor € 1,50 per kilo. Daar ook nog wat weggesleept. Zelfs een 'snel op weg' gids MacOs X zat erbij. Die weegt nog geen pond. Ik draai nog geen MacOs X, maar toch handig...
Totale schade €21,25

No comments: